12 Mayıs 2009 Salı

Sakarya


Bank Asya 1.Lig'de Sakaryaspor ve Güngören Belediyespor küme düştüler. Sakaryaspor gibi adı, şanı olan Hakan Şükür, Tuncay Şanlı, Aykut Kocaman, Oğuz Çetin gibi yıldızların yetiştiği bu takım, maddi durumların ön planda olduğu büyük sorunlar nedeniyle lige veda etti. Sadece eski yetişdirdiği yıldız oyuncular yardım etseydi bu takım ayakta kalırdı. Şimdi ise onlar için yeniden varoluş zamanı. Tıpkı Adanaspor gibi. Amatörden başlayıp bütün engelleri aşan ve Bank Asya'da play-off'a oynayan Adanaspor, aynı sebeplerden dolayı batmıştı. Ama birlik ve beraberlik sayesinde tekrar diriliş gösterdiler.


Umarım Sakaryaspor'da eski günlerine biran önce geri döner. Türkiye'nin en büyük taraftar topluluklarından biri olan Tatangalar, takımlarını hiçbir zaman yanlız bırakmazlar zaten. Yeter ki takımın elinden tutulsun, sorunlar çözülsün, Sakaryaspor eski günlerine geri dönsün.

Sakaryaspor ve Tatangalar ile iligili bir anım vardı ;

24 Mayıs 2006 tarihiydi, hergün yaptığım gibi kalkıp üniversiteye ders gitmiştim. Sakarya'lı arkadaşlarıma, ''Akşam maç ne olur?'' gibi sorular soruyordum. Biranda aradan bir kişi çıktı, Hadi maça gidelim! dedi. Maç Ankara'da, biz İstanbul'da ( Saat 13.00). Neyse ki apar, topar çıktık yola, 5 kişi 1 arabada, 3.5 saat boyunca gittik. Maç saat 8 deydi. Önce arkadaşın isteği ile Sakarya'ya uğradık. Herkes formasını giydi. Havaya girmiştik hepimiz. Saat 16.30 civarında Ankara'nın havasını aldık. Arkadaşlarımızın abileri biletlerimizi almıştı. Eee bizede desteklemek düştü, o kadar yol gelmişim...


İlk başlarda bir İzmir takımı olsun diye Altay'ın çıkmasını istiyordum fakat o staddan içeri girer girmez bu fikrim değişti. Sanki yıllardır Sakaryaspor maçlarına giden taraftar gibiydim. Muhteşem tribünler, muhteşem tezahuratlar, hiç susmayan bir tribün. Resmen aşık oldum o an o taraftara. Bende sesim kısılana kadar bağırdım. Sakarya maçı 4-1 kazandı. Dönüş yolculuğu da vur patlasın, çal oynasın şeklinde oldu. Sabaha kadar üniversiteye geldik, arabayı çektik ve 5 kişi arabanın içinde uyuduk, sabah oldu finale girdik ve doğal olarak hepimiz çaktık. Ama o günü yaşamama değerdi....

Haydi Sakarya, geri dön........ Yine maça gidelim, yine bağıralım...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder