30 Nisan 2009 Perşembe

İtiraf


Adem Gezici 1983 doğumlu. Şu an Güngören Belediyespor'da oynuyor. Mütavazi takımın en önmeli oyuncusu. Futbolla çok yakından ilgilenenler onun Fenerbhaçe altyapısında oyandığını hatırlarlar. Hatta 2000-2001 sezonunda oynanan kupa maçında Siirt Jet-PaSpor'a (7-3) son golü atan futbolcuydu. Geleceğin yıldızıydı. Semih Şentürk'ten önce onun adı geçiyordu.

Aynı sezon Fenerbahçe'nin yıldızı Yusuf Şimşek. Yıldız dıyoruz ama bekleneni veremedi. Yıldız olarak geldi ama bekleneni veremedi bir türlü. Bu hafta Eskişehirspor'a asist yapınca veya Bursaspor ile, Denizlispor ile 3 büyüklere korku salınca bütün kamuoyu "eskiden nerdeydin be adam" diyor. İşte Adem'in ağzından eskiden nerde olduklarına dair 2-3 cümle:

"O dönemlerde aile dostumuz olan Yusuf Şimşek ile aynı evde kalıyordum. O gerçekten de çok yakın arkadaşımdı. Fakat o dönemlerde maalesef diyorum, gece hayatına fazla daldık. Bunun zararlarını sonradan gördüm. Çünkü o hızlı dönemin ardından asla kendi performansımı gösteremedim. Şimdi bakıyorum, o dönemki takım arkadaşım Semih Şentirk hem Fenerbahçe'nin hem A Milli Takımı'nın yıldızı. Ben ise Güngören Belediyespor'dayım...
Bu dönemlerde başkanımız Aziz Yıldırım olaya gerçekten de yakından ilgi gösterdi. İki kez bire bir konuştu benimle ve yanlış yolda olduğumu, böyle devam etmem halinde istediğim hedeflere ulaşamayacağımı anlattı. Ayrıca teknik direktörümüz Mustafa Denizli de üzerimize titrriyordu.Ama olmadı.. Kendimi gösteremeyince Fenerbahçe'den ayrılık bir anlamda kaçınılmaz oldu. Kartalspor'da oynayan Volkan Demirel ile takas oldum. Volkan da Semih gibi şimdi Milli Takım'ın yıldızı konumunda."

Yusuf insan üstü yetenekleriyle kariyerini kurtardı ama Adem o kadar şanslı olamadı. Ama daha 26 yaşında oluşu gelecek içn olumlu bir veri.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder