28 Nisan 2009 Salı

Aslan Gibi Adam

''SİNAN KALOĞLU''
Uzun boyu, güçlü fiziği, hırsı ile tanıdığımız Sinan, futbol hayatını, Bundesliga takımlarından Bochum'da sürdürüyor. 2009 yılı itibariyle çok gündeme düşmüyor. Pekte takip edemedim bende aslında. Bu sezon Bochum formasıyla çıktığı 16 maçta 3 gol kaydetti. Özellik ligin başlarında Bayern'i yıkan isimdi.
Ben Sinan'ı ayrı severim :)... Formasını giydiği Altay,Diyarbakır,Manisa ve Bursa formalarıyla Fenerbahçe'ye çok gol atmıştır. Kadıköy'de Altay,Bursa formalarıyla takımının tek golünü atıp 3 puanı getiren isim olmuştu, ne kadarda sevinmiştim. Hele ki bir Manisa-Fenerbahçe maçında, 3 tane gol atmıştı ve resmen Galatasaray'ın önünün açılmasına neden olmuştu.
Birde açıklaması vardı; Beşiktaş yerine Galatasaray'a gitseydim daha çok süre alırdım diye. Bencede öyle olurdu daha iyi yerlere gelebilirdi, Fenerbahçe'ye daha çok gol atabilirdi ama hayat bu belli olmaz bakarsın yarın bir gün uyandığımızda Galatasaray'a gelmiş olur.
Yalakalık falan yapmam ben, Sinan harbi topçudur. Sahaya çıktığında babasını bile tanımaz. Çatır çatır oynar, terini son damlasına kadar akıtır,efendi adamdır. 1.82 boy 82 kilo... Tam bir santrafor işte.. Kafa topu alır, ikili mücadeleye girer, şutunu çeker , golünü atar. Yerli malı, yurdum malı, herkes onu kullanmalı mantığı.
Galtasaray'da revizyon yapılacakmış. Yapılsın Baros hariç tüm forvetleri yollayın, Lincoln'e yıllık verdiğin parayı bonservis olarak 1 kerelik Sinan'a ver bak gör neler yapıcak. Yanında Baros, arkasında Arda,Kewell,Ayhan... Bu adamı kimse tutamaz bu lige. Gelir gol kralı olur. Yedekte otursada sorun yaratmaz Galatasaray'da.
Neyse benden söylemesi.... Bu adam bu takımda oynar, golünüde atar, faydalıda olur.
Yönetime duyurulur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder