8 Nisan 2009 Çarşamba

Servet Çetin ve Ben


2005 yılıydı. Aylardan sanıyorsam Mayıs'tı. Yazın Antalya'ya gideceğimden dolayı bir turizm acentasına gittim ve otelimi seçtim voucher ımı aldım eve doğru yürüyorum. Boyner'in sokağından aşağıya doğru inerken SRV plaka X5 gördüm ve kesin Servet Çetin'dir dedim. Arabaya yaklaştım ve o kişi Servet'ti ve yanındada Murat Hacıoğlu vardı. Camı açmasını istedim beni kırmadı açtı ''Hani GALATASARAY'a gelecektin abi dedim''

-Gelcem,gelcem dedi. Ben tabikide inanmayıp benimle dalga geçiyor dedim içimden.

Bir daha söyledim '' Abi inşallahta artık Fenerbahçe'de oynuyorsun nasıl geleceksin dedim''

-Gelcem,gelcem söz oğlum dedi yine. Gerçekten gelecekmiydi? Ama ben asla inanmamıştım ona zatende yan koltukta oturan Murat Hacıoğlu'da suratıma bakıp gülüyordu. Işıklar yandı ve bende inşallah abi dedim,camı kapattı ve yoluna devam etti. Aradan 2 sene geçti ve sanki bana verdiği sözü tutmuştu ve artık GALATASARAY forması giyiyiordu.


Teşekkürler ''Servet Çetin''

Teşekkürler ''Türkü Baba''

Teşekkürler ''Ayıboğan''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder